Algemene Ledenvergadering BHSV 2024

Donderdag, 18 april 2024

Dinsdagavond 16-04-2024 was onze Algemene Ledenvergadering 2024 in het clubgebouw van de OSB te Bodegraven,

Deze avond werden onze weggevallen leden herdacht met 1 minuut stilte, de ingekomen stukken behandeld. Het financieel jaaroverzicht besproken, de statuten en onze huisregels goedgekeurd.
De prijzen aan de winnaars van de winter karper competitie 23/24 overhandigd, loodvrij vissen besproken en gebrainstormd over de kreeften problematiek.
Met een opkomst van +/- 25 man ten opzichte van ons 1300+ aantal leden tellende vereniging niet heel wild.
Al met al was het een gezellige en zeer nuttige avond.
We zien jullie aan de waterkant 👍👍👍