Over ons

De Bodegravense Hengelsport Vereniging (B.H.S.V.) is opgericht op 8 juni 1950 en koninklijk goedgekeurd op 16 november 1950. De vereniging is aangesloten bij Sportvisserij Zuidwest Nederland.

De Bodegravense Hengelsportvereniging (BHSV) heeft meer dan 1500 leden die binnen en rondom de Gemeente Bodegraven-Reeuwijk op diverse wateren vissen op karper, witvis en roofvis. Ook vinden er diverse activiteiten, competities en wedstrijden plaats voor jong en oud.

Van de opbrengsten uit de verkoop van diverse VISpassen en vergunningen is een deel bestemd voor Sportvisserij Nederland, het andere deel gaat naar de vereniging zelf. De opbrengsten van de beperkt uitgegeven nachtvistoestemmingen worden gebruikt voor karper uitzettingen.

Elk jaar vinden er diverse activiteiten plaats, waaronder viswedstrijden, prijsuitreikingen en viscursussen die op vrijwillige basis worden georganiseerd.

1x per jaar vindt medio April onze algemene ledenvergadering plaats.
1x per jaar vindt medio November een prijsuitreiking plaats van de geviste competities.

De vereniging kan niet optimaal functioneren zonder actieve vrijwilligers die zich onder andere inzetten voor het onderhoud aan de wateren en deelname aan diverse commissies. Interesse? Stuur een mailtje naar bhsv.info@gmail.com!