Welkom

De Bodegravense Hengelsportvereniging (BHSV) heeft meer dan 1300 leden die binnen en rondom de Gemeente Bodegraven-Reeuwijk op diverse wateren vissen op karper, witvis en roofvis. Ook vinden er diverse activiteiten, competities en wedstrijden plaats voor jong en oud. Word snel lid!

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Prijs uitreiking competities 2022

Nov 2022

🏆🔥PRIJSUITREIKING 2022🔥🏆 Op 25 november om 19:30 vindt onze jaarlijkse prijsuitreiking plaats in Parochiehuis de Doortocht op de doortocht 1 te Bodegraven (achter de Albert Heijn). Deze avond vinden de prijsuitreikingen plaats van het jeugvissen, witvissen en karpervissen 2022. Leuk om te weten is dat jeugd wedstrijd leden zoiezo allemaal prijs hebben. Tot dan !!!

Prijs uitreiking competities 2022

Nov 2022

Op 25 november om 19:30 tot ongeveer 22:30 vindt onze jaarlijkse prijsuitreiking plaats in Parochiehuis de Doortocht op de doortocht 1 te Bodegraven (achter de Albert Heijn). Deze avond vinden de prijsuitreikingen plaats van het jeugvissen, witvissen en karpervissen 2022. Leuk om te weten is dat jeugd wedstrijd leden zoiezo allemaal prijs hebben. Tot dan !!!

Karper koppel weekend september

Sep 2022

Groepsfoto karper koppel weekend september 2022

Uitslag Enquete Witvis wedstrijden

Sep 2022

Uitslag enquete Witvis wedstrijden

Zaterdag 13 augustus Koppel nachtvis witvis wedstrijd groote wetering

Aug 2022

Er is nog plek voor 2 koppels! schrijf je snel in !!! Dit kan bij Sipko. Aankomende zaterdag is er een Koppel Nachtvis witvis wedstrijd (zaterdag 13 augustus 2022) Hierbij dient het water uiteraard vrijgehouden te worden door de overige leden.

Welkom