Welkom

De Bodegravense Hengelsportvereniging (BHSV) heeft meer dan 1000 leden die binnen en rondom de Gemeente Bodegraven-Reeuwijk op diverse wateren vissen op karper, witvis en roofvis. Ook vinden er diverse activiteiten, competities en wedstrijden plaats voor jong en oud. Word snel lid!

Volg BHSV ook op Facebook!

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Witviswedstrijden 2021 gaan weer van start

Jun 2021

Beste visvrienden, we mogen in verenigingsverband weer aan de slag. En daar hebben we ontzettend veel zin in! De eerste witviswedstrijd staat gepland op zaterdag 19 juni (08:00 - 13:00u). We vissen dan tussen Zwammerdam en Alphen, bij het witte hek. Loten doen we om 7.00 uur aan de waterkant. De totale kosten voor de resterende wedstrijden zijn 25 euro. Graag dit bedrag contant te betalen bij de eerste wedstrijd. De rest van de wedstrijden die we gaan vissen staan op de website in de wedstrijdkalender. Ook meedoen? Stuur dan even een e-mailtje naar bhsv.info@gmail.com.

Trainingsweekend WK Damesteam Holland tijdens Pinksteren

Mrt 2021

Het WK Damesteam Holland karpervissen heeft een trainingsweekend bij de Bodegravense Hengelsportvereniging tijdens het Pinksterweekend van zaterdag 22 mei (15.00 uur) t/m maandag 24 mei 2021 (12.00 uur). Tijdens dit weekend zijn de stekken 1 t/m 8 aan de Groote Wetering te Bodegraven gereserveerd. Op deze dagen hebben de leden van BHSV geen toegang op dit water. Op de stekken aan de Boerderijweg en in de Nico Eppingplas kan door leden wel gevist worden.

Penningmeester gezocht

Mrt 2021

Het bestuur is per direct op zoek naar een nieuwe penningmeester. De huidige penningmeester is door verplichtingen elders onvoldoende in staat zijn taken uit te voeren. Het penningmeesterschap vraagt slechts 1 avond per maand van je tijd! Lijkt het je leuk om je steentje bij te dragen aan een groeiende vereniging? Je zou ons er enorm mee helpen! Stuur een mailtje naar bhsv.info@gmail.com voor meer informatie!

Viswedstrijden 2021 tot nader bericht afgelast

Mrt 2021

In verband met de coronacrisis zijn de karper- en witviswedstrijden 2021 voor senioren tot nader bericht afgelast.

Annulering Algemene Ledenvergadering 1 oktober 2020

Sep 2020

Het bestuur van de Bodegravense Hengelsport Vereniging heeft tijdens de bestuursvergadering besloten om de algemene ledenvergadering van 1 oktober 2020 in het Anker te annuleren.

Welkom

Volg BHSV ook op Facebook!