Prijs uitreiking competities 2022

Nov 2022

πŸ†πŸ”₯PRIJSUITREIKING 2022πŸ”₯πŸ† Op 25 november om 19:30 vindt onze jaarlijkse prijsuitreiking plaats in Parochiehuis de Doortocht op de doortocht 1 te Bodegraven (achter de Albert Heijn). Deze avond vinden de prijsuitreikingen plaats van het jeugvissen, witvissen en karpervissen 2022. Leuk om te weten is dat jeugd wedstrijd leden zoiezo allemaal prijs hebben. Tot dan !!!

Prijs uitreiking competities 2022

Nov 2022

Op 25 november om 19:30 tot ongeveer 22:30 vindt onze jaarlijkse prijsuitreiking plaats in Parochiehuis de Doortocht op de doortocht 1 te Bodegraven (achter de Albert Heijn). Deze avond vinden de prijsuitreikingen plaats van het jeugvissen, witvissen en karpervissen 2022. Leuk om te weten is dat jeugd wedstrijd leden zoiezo allemaal prijs hebben. Tot dan !!!

Karper koppel weekend september

Sep 2022

Groepsfoto karper koppel weekend september 2022

Uitslag Enquete Witvis wedstrijden

Sep 2022

Uitslag enquete Witvis wedstrijden

Zaterdag 13 augustus Koppel nachtvis witvis wedstrijd groote wetering

Aug 2022

Er is nog plek voor 2 koppels! schrijf je snel in !!! Dit kan bij Sipko. Aankomende zaterdag is er een Koppel Nachtvis witvis wedstrijd (zaterdag 13 augustus 2022) Hierbij dient het water uiteraard vrijgehouden te worden door de overige leden.

16-07-2022 Witvis Wedstrijd Oude Rijn Zwammerdam

Jun 2022

16 Juli organiseert de witvis commissie van de BHSV een witvis wedstrijd op de Oude Rijn t.h.v. de ijsbaan te Zwammerdam. Lees gauw verder πŸ‘πŸ’ͺ🎣

Nieuw meervalonderzoek in Hoogheemraadschap Rijnland

Mei 2022

Sportvisserij Nederland en het Hoogheemraadschap van Rijnland gaan samen onderzoek doen naar de meerval (Siluris glanis) in de Westeinderplassen en de rest van Rijnland. Daarmee krijgt eerder onderzoek van tien jaar geleden een vervolg, waarbij dit keer ook de vangstmeldingen van sportvissers een belangrijke rol spelen.

Prijs uitreiking Jeugdcompetitie 2021

Mei 2022

Na de 1e jeugdwedstrijd was ook de prijsuitreiking van vorig jaar. Helaas door corona kon deze toen niet plaatsvinden. Gefeliciteerd allemaal met jullie vangsten, prijzen en bekers πŸ†πŸ‘πŸ’ͺ🎣 Volgende week woensdag vanaf 19.00 tot 20.30 is de volgende wedstrijd op de nico eppingplasπŸ‘πŸ’ͺ🎣 #bhsv #jeugdvissen #jeugdisdetoekomst #jeugdviswedstrijd #rebo #bodegravenreeuwijk #nicoeppingplas

1e jeugdviswedstrijd vanavond