B.H.S.V. Zaterdag Witvis competitie 2024

Maandag, 15 april 2024

Afgelopen zaterdag hebben we onder ideale weersomstandigheden onze eerste zomercompetitiewedstrijd gevist bij de balken (Zwammerdam) in de Oude Rijn.

De verwachtingen waren hooggespannen, de laatste weken werd er immers goed gevangen, grote brasem, veel vis en veel kilo's. Maar zoals zovaak liep het toch een beetje anders.
Ik lootte zelf nr. 7 recht tegenover de balken, voerplek gemaakt aan de overkant en laat die platten maar komen. Helaas geen grote vis, veelal kleine bliekjes, kolblei en halfwasjes. Alleen op kop wist Nico Zwiers met regelmaat een mooie brasem te vangen.
Met 13.300 gram wist Nico deze wedstrijd dan ook te winnen. Verdienstelijk tweede werd Elvis de Graaf ( vissend met de vaste hengel) met 8.200 gram en derde werd Sipko Sipkens met 7.790 gram.
Over twee weken vissen we in de Gouwe.
Heb je zin om mee te vissen, even contact opnemen met Sipko. Tel: 06 - 21291726.
De wedstrijdcommissie.