B.H.S.V. Zaterdag Witvis competitie 2024

Donderdag, 4 april 2024

Gezocht enthousiaste vissers die het leuk vinden om in competitie verband een 12-tal wedstrijden te vissen.

Vanaf zaterdag 13 april gaat onze zomercompetitie weer van start.
We vissen de meeste wedstrijden in de Oude Rijn. We vissen alle wedstrijden van 8.00 uur tot 13.00 uur. Loten doen we aan de waterkant.
Op de site van de BHSV kun je zien wanneer en waar er wordt gevist. De kosten voor al deze wedstrijden zijn 35 euro.
Wat krijg je daar voor terug? Een gezellige groep vissers, veel vis, hopelijk mooi weer en een spannende competitie.
Lijkt het je wat, voor verdere info kun je me altijd bellen. Sipko Sipkens, tel: 06 - 21291726