De derde wedstrijd dinsdagcompetitie zit er weer op

Donderdag, 4 april 2024

De derde dinsdag viswedstrijd zit er weer op. We hebben dinsdag in de Oude Rijn op de steigers tussen Zwammerdam en Alphen a/d Rijn gezeten.

Het was voor mij de eerste keer sinds de steigers in gebruik zijn genomen. We hadden helaas een aantal afzeggingen, de groep was dus niet al te groot.
Vandaag geen foto's, het weer werkte niet echt mee dus even een foto van vorige wedstrijd bijgevoegd. Er was veel wind en regen.
Werd er dan wel vis gevangen? Jazeker, over het hele parcours werd redelijk tot goed gevangen. Veel kleine bliek en blei en af en toe een brasem. Wim Rutjens wist zelfs een mooie snoekbaars te vangen. Zelf heb ik met op 21 meter de nodige vis gevangen. Naast de vele kleine vis wist ik ook nog 8 mooie brasems te vangen. Praktisch alles heb ik met een mestpiertje gevangen.
Ik (Sipko) had 16.700 gr. en dat was vandaag genoeg voor de dag overwinning. Tweede werd Wim Rutjens met 11.600 gr. en Frans Slotboom derde met 9.350 gr. Over twee weken vissen we bij de " de schaapskooi" in Nieuwerbrug.
De wedstrijdcommissie