dinsdag/zaterdag witviscompetitie

Zondag, 25 februari 2024

We mogen bijna weer, onze dinsdagcompetitie begint weer over twee weken op 5 maart a.s. We vissen 15 wedstrijden op de dinsdag en deze worden haast allemaal op de Oude Rijn in de omgeving van Bodegraven gevist.
We vissen van 9.00 tot 14.00 uur, loten vanaf 8.00 uur aan de waterkant. Kosten voor al deze wedstrijden bedraagt 25 euro.
We hebben een fanatieke maar zeer enthousiaste groep vissers, gezelligheid staat voorop. Lijkt het je wat, dan ben je van harte welkom bij ons cluppie om mee te vissen. U kunt zich opgeven of nadere informatie opvragen bij Sipko Sipkens, telefoon: 06 - 21291726
Op de site van BHSV kunt u alle wedstrijd data terugvinden.
Onze zaterdagcompetitie begint op zaterdag 13 april. Deze competitie bestaat uit 12 wedstrijden. Ook voor deze competitie bent u van harte welkom. We loten vanaf 7.00 uur aan de waterkant en vissen van 8.00 tot 13.00 uur.
De wedstrijdcommissie ( 06 - 21291726)