Spiegelkarper (Edko) uitzetting 6 november jl. op de Grote Wetering

Zaterdag, 6 november 2021

Op 6 november jl. heeft de BHSV samen met Edko 500kg (243) spiegelkarpers uitgezet op het verenigings water met locatie Grote Wetering, door een uitgewerkt "Visplan" voor de komende jaren kwam onze vereniging in aanmerking voor de subsidie regeling "doelgericht visstandbeheer afgesloten wateren" vanuit Sportvisserij Zuid-West Nederland. Er volgt in December nog een kleine uitzetting van 100kg "boeren schubkarper" met een gemiddeld gewicht van 1 tot 1,5 kg per vis op de Nico Eppingplas! Ook vindt er nog een uitzetting plaats van 100kg snoek variƫrend tussen 40 en 60cm verdeeld over diverse plekken op de Grote Wetering dit i.v.m een geringe uitval van snoek de afgelopen jaren!