Witviswedstrijden 2021 gaan weer van start

Woensdag, 9 juni 2021

Beste visvrienden, we mogen in verenigingsverband weer aan de slag. En daar hebben we ontzettend veel zin in! De eerste witviswedstrijd staat gepland op zaterdag 19 juni (08:00 - 13:00u). We vissen dan tussen Zwammerdam en Alphen, bij het witte hek. Loten doen we om 7.00 uur aan de waterkant. De totale kosten voor de resterende wedstrijden zijn 25 euro. Graag dit bedrag contant te betalen bij de eerste wedstrijd. De rest van de wedstrijden die we gaan vissen staan op de website in de wedstrijdkalender. Ook meedoen? Stuur dan even een e-mailtje naar bhsv.info@gmail.com.