Annulering Algemene Ledenvergadering 1 oktober 2020

Vrijdag, 25 september 2020

Het bestuur van de Bodegravense Hengelsport Vereniging heeft tijdens de bestuursvergadering besloten om de algemene ledenvergadering van 1 oktober 2020 in het Anker te annuleren.

De veiligheid voor de leden staat voorop. Daar de corona steeds meer de overhand dreigt te krijgen is het verstandig om de jaarvergadering uit te stellen. Er hebben maar enkele leden zich aangemeld voor deze jaarvergadering. Ook een reden voor annulering.

De volgende jaarvergadering staat nu genoteerd op donderdag 15 april 2021. Dan behandelen we kalenderjaren 2019 en 2020.

Namens het bestuur van de Bodegravense Hengelsport Vereniging,

W.M.M. Rutjens, secretaries BHSV