Vrijwilligers karperuitzet 2019 gezocht

Dinsdag, 8 oktober 2019

De BHSV is op zoek naar vrijwilligers die willen helpen met het wegen, opmeten, fotograferen en uitzetten van de (Special Carp) karperuitzet op zondag 3 november. Van deze soort willen we een SKP-project maken en deze vissen gaan monitoren d.m.v. terugmeldingen. Om 13.00 uur verwacht Edko aanwezig te zijn met de bestelde vissen. Wij willen rond 12.00 beginnen met de voorbereidingen t.h.v. de boerderijweg.

Voor de Groote Wetering en de Nico Eppingplas heeft de BHSV ruim 500kg karper besteld. De uitzet zal plaatsvinden op zondag 3 november om 13.00 uur. Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die willen helpen met het wegen, opmeten en fotograferen van de vissen! Aanmelden? Neem contact op met Tim of stuur een mailtje naar bhsv.info@gmail.com!