Coert Wildemans wint jeugdcompetitie 2019

Woensdag, 17 juli 2019

De jeugdcompetitie van de BHSV is gewonnen door Coert Wildemans, die tijdens 10 wedstrijden ruim 45 meter vis wist te vangen.

Tijdens een heerlijk zonnig weertje vond vanavond alweer de laatste witviswedstrijd van de jeugdcompetitie plaats aan de witvisplas. Met 11 deelnemende competitievissers en een paar kinderen die voor de eerste keer kwamen kijken is er weer veel vis gevangen.

De competitie is gewonnen door Coert Wildemans, die tijdens 10 wedstrijden maar liefst 4587 cm vis wist te vangen. Het was een geweldige competitie met veel nieuwe gezichten en bijna 168 meter aan gevangen vis. De prijsuitreiking van de jeugdcompetitie zal later dit jaar plaatsvinden, de uitnodiging volgt nog.

De vrijwilligers van de BHSV hebben er in ieder geval enorm veel plezier in gehad en we hopen natuurlijk dat we jullie een beetje hebben kunnen helpen met deze schitterende buitensport! Na de zomervakantie volgt er nog een losse koppelwedstrijd waarbij een jeugdvisser met een vriend of ouder kan gaan vissen. Wij wensen iedereen een fijne vakantie!