B.H.S.V. Zaterdag Witvis competitie 2024

Donderdag, 18 april 2024

Noordwest 5, regen en windstoten. Ieder normaal mens zou er voor thuis blijven.

Maar ja, enkele die-hards gingen er toch maar voor zitten om een wedstrijdje te vissen. Het was de bedoeling om in Nieuwerbrug te gaan vissen, uiteindelijk toch maar besloten om naar Woerden te gaan. Om een plekje te zoeken waar we enigszins uit de wind konden komen. Dit werd de Kromme Rijn, niet erg breed, maar er kon in ieder geval gevist worden.
De eerste de beste vis die ik wilde scheppen werd gegrepen door een grote snoek, voor de rest was het voor mij veelal kleine vis. Hoe anders was het op de kop bij Frans en bij Wim. Frans Slotboom werd dan ook eerste met 8320 gr.
Tweede Wim Rutjens met 7820 gr en derde Sipko Sipkens met 5380 gr.
De volgende wedstrijd vissen we op de Leidsche Vaart.

De wedstrijdcommissie